اخبار تکنولوژی و علم قرن 21

دوشنبه ۹۶/۰۴/۰۵

21 century technology news

اخبار علم و تکنولوژی قرن 21
www.21tech.ir

Verizon دو برند Yahoo و AOL را ادغام می کند

برندهای Yahoo و AOL با یکدیگر ادغام می شوند. نام جدید Oath خواهد بود.
279 نمایش

دو برند قدیمی دنیای اینترنت، Yahoo و AOL، به زودی تحت کنترل مالک جدید خود با یکدیگر ادغام می‌شوند. Verizon که هم اکنون AOL را در اختیار دارد و امسال کنترل دارایی‌های Yahoo را نیز بر عهده می‌گیرد، قصد دارد پس از کامل شدن خرید یاهو، این دو شرکت را با هم ادغام کند. پس از ادغام، نام شرکت جدید Oath خواهد بود.

خبر تشکیل Oath امروز توسط Business Insider گزارش شد سپس توسط تیم آرمسترانگ رئیس AOL در پستی در توئیتر تائید شد.

Verizon پیش از این AOL را که مالک سایت‌های پر بازدیدی مانند Engadget و TechChrunch است، به قیمت ۴٫۴ میلیارد دلار در تابستان سال ۲۰۱۵ خریداری کرده است. سال ۲۰۱۶ نیز اعلام کرد که طی توافق به عمل آمده با یاهو، Verizon هسته اصلی دارایی‌های یاهو را با قیمت ۴٫۸ میلیارد دلار می‌خرد (احتمالا رقم نهایی بسیار کمتر باشد). پیش بینی می‌شود خرید یاهو در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به اتمام برسد.

در گزارش Business Insider اشاره نشده که برندهای AOL و Yahoo به طور کامل منحل می‌شوند یا سرویس‌هایی مانند AOL.com و Yahoo Mail به فعالیت خود ادامه می‌دهند. مطابق شنیده‌ها، شرکت جدید توسط تیم آرمسترانگ، رئیس کنونی AOL، اداره می‌شود. مریسا مایر، رئیس Yahoo، پیش از این تائید کرده است که پس از تکمیل فروش یاهو به Verizon این شرکت را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود آرمسترانگ در حال مذاکره است که کدام یک از مدیران یاهو باقی بماند و کدام یک این شرکت را ترک کنند.

انتخاب نام Oath برای ترکیب نام AOL و Yahoo باعث تعجب رسانه‌ها شد. این کلمه معمولا به معنای “عهد جدی” به کار می رود اما می‌تواند برای “بیان خشم و بقیه احساسات قوی” نیز به کار برود. نمی‌توان تشخیص داد که کدام نام را Verizon برای معرفی یک شرکت رسانه اینترنتی انتخاب کرده است.

به نظر شما Verizon باید دو برند یا یکی از آنها را حفظ کند یا اینکه آنها را دل تاریخ بفرستد؟

منبع


نظر Verizon دو برند Yahoo و AOL را ادغام می کند

نوشتن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان منو